Xlerda, World of Magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Xlerda, World of Magic

Aktiivisia pelaajia kaipaava roolipeli kaikille fantasiasta pitäville! Pelissä plataan koira -ja kissaeläimillä sekä ihmisillä. Lähes kaikilla hahmoilla on maagisia voimia. Lisää tietoa tietopaketti kategoriasta.
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Vapaata keskustelua

Siirry alas 
+6
Billie Grindewald
Suunnitteilla
Luna
Casmir
Esme de Ravin
Admin
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 24.07.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 1:40 am

Mut sääki oot silti mua paljo fiksumpi! XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://xlerda.palstani.com
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 1:41 am

Pffth. Ei olla. Suostu vain tuohon kirjoittamaani ja luo uudet kansiot välittämättä tarinoista jotka poistuu. Voit toki tallentaa ne jotka haluat ja siirtää ne uuteen kansioon "Tarinat". Jooko? Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 3:29 am

Admin, tabletti meni tilttiin. Viitsisitkö luoda noi Roolipelit, Tarinat, Tiedotteet, Hahmojen alueet, Pelien suunnittelu alueet, nimiset kategoriat? Niin mie käyn lähettämässä niihin ohjeet sun muut sitten myöhemmin tänään? Very Happy Tää tilttas ihan täysin...

Ja noiden kategorioiden kuuluisi olla samanlaisia kuin entiset Laumojen kansiot! Eli sinne voi luoda tarinoita jne. Smile niitten pitäis tulla tuon "Yleistä" laatikon perään niin kuin Lomakkeet ja Keskustelua. ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kheldar
Admin
Kheldar


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 24.07.2014
Paikkakunta : Ihmiset(Yhteisö)

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 5:27 am

Uuuuh! Auts... O-o
Joo mää teen ne hommat iha mielelläni, jos nyt tältä vitun huonolta ymmärtämis taidoltani mitään tajusin! XDDD (Käytiin äske riihikahvilassa, en oo ehtiny huomata tota viestiä ja kännykällä en ehtiny kattoo...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 24.07.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 5:31 am

^ Ja tohon aikasempaan viestiini vielä lisään tuossa kun Kheltsulla olin että määpä oon tosi edustava admin ku kiroon enemmän ku laki sallis! XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://xlerda.palstani.com
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 24.07.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 5:39 am

(Joo spämmin näillä jutuilla nyt! XD) Ne on nyt sielä, mut koska ne on vielä osittain tyhjiä ja niissä ei oo foorumia niin ne ei näy tolla etusivulla! c:
Takaisin alkuun Siirry alas
https://xlerda.palstani.com
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 7:57 am

Miten ne saisi näkyviin jotta voin kirjoittaa ne kakat sinne. ;_;
Takaisin alkuun Siirry alas
Kheldar
Admin
Kheldar


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 24.07.2014
Paikkakunta : Ihmiset(Yhteisö)

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 7:58 am

Sää siis vaan meet sinne hallintapaneliin ja kattomaan niitä asetuksia siihe, lisäät ne foorumit kategoriaan ja siinä se! :'3 Ainaki mä luulen niin... O-o
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:00 am

Oh my god. Selvä on Silkki. >Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:05 am

Hallintapaneelissa ollaan mutta... wtf.  bounce 
Takaisin alkuun Siirry alas
Kheldar
Admin
Kheldar


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 24.07.2014
Paikkakunta : Ihmiset(Yhteisö)

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:08 am

Noh nyt sää meet sinne missä sä olit alujaanki! Ku poistelit niitä foorumeita! Ja sitte lisäät niihi niiitä tarvittavia foorumeita! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:11 am

Okei. Yritän. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 24.07.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:12 am

Yritäs!(Ja kuten näkyy kyllästyin Silkkiin ja vaihoin hahmoa...) :'3
Takaisin alkuun Siirry alas
https://xlerda.palstani.com
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:38 am

Yritin ja onnistuin. Nyt kirjoitan uusiin foorumeihin ohjeita jne. Smile

Antakaamme suuret aplodit Adminille joka antoi mun tehdä nämä uudistukset. Very Happy  Basketball bounce 
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 24.07.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:39 am

Ette anna mulle aploodeja!! O________O' Oikeesti, älkää! XD Tulee vaivautunu ja sitte ärtyisä olo!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://xlerda.palstani.com
Luna

Luna


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 24.07.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : Gwalz

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:43 am

Tulleeks tonne 'roolipelit' paikkaan ny sit kaikki ropet? vai tuleeks laumoille omat jotkut paikat?
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:57 am

Luna, roolipelit paikkaan tulee roolipelit. Luotte alueen "Roolipelit" paikkaan jonka nimi on esim "Sienimetsällä sienestämässä". Odottakaa hieman. Kohta on ropettaminen sallittua kunhan säännöt ja ohjeet ovat siellä. Kymmenen minuuttia vielä?.
Takaisin alkuun Siirry alas
Luna

Luna


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 24.07.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : Gwalz

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:04 am

juu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:10 am

Yli kymmenen minuuttia...

Kopiointi ja sen kopioinnin muokkaaminen erilaiseksi tekstiksi on VAIKEAA! Evil or Very Mad Oon kyllä ollut aina haka tässä hommassa... Sen takia sain aina täydet pisteet läksyistä.  lol! 
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:36 am

(Admin päättää pelataanko pelit minä (yks. 1) vai hän (yks. 3) kertojalla. Very Happy) Lisään sen sitten Apua Pelin Suunnitteluun osioon. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 24.07.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:38 am

(Anna anteeks mutta mää en nyt tajunnu ollenkaan! XD Oon vaja-älynen..? O-o)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://xlerda.palstani.com
Luna

Luna


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 24.07.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : Gwalz

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:51 am

Siis Billi varmaan tarkotti et kirjotetaaks se sillee niinku... minä kertoja juttuna ; "Minä lähdin kävelemään" tai hän kertoja judduna ; "Luna lähti kävelemään" Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 10:10 am

Näin juuri. Very Happy Ja se on siellä nyt se miun kirjoittama juttu. Nyt hieman muokkailemaan sitä.

Admin, oliko se "Apua pelin suunnitteluun!" osio hyä, kaipaako se mielestäsi muokkaamista? Lisätietoa? Smile Itse lisäisin mielelläni sinne muutamia vinkkejä ja tuon kirjoittamis muodon. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 24.07.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 10:25 am

Minun osaltani sanon tähän vain että jokainen kirjottaa omalla tyylillään, minä tai hän kertojana, mutta ainahan se hyvä olisi minä kertojana kirjoittaa! :3

Billie, joo se oli minun mielestäni mahtava osio! :3 Luin varmaan... Neljä tai viisi kertaa? c: Se ei oikeastaan tarvitse minkäänlaista muokkaamista! :'3
Takaisin alkuun Siirry alas
https://xlerda.palstani.com
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 10:31 am

Okei. Mutta käykääpä kaikki nyt lukaisemassa kirjoittamani juttu tuolla "Tiedotteet" sivulla. Hyvin tärkeää kamaa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vapaata keskustelua - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Vapaata keskustelua   Vapaata keskustelua - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vapaata keskustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Xlerda, World of Magic :: Yleistä :: Keskustelua-
Siirry: