Xlerda, World of Magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Xlerda, World of Magic

Aktiivisia pelaajia kaipaava roolipeli kaikille fantasiasta pitäville! Pelissä plataan koira -ja kissaeläimillä sekä ihmisillä. Lähes kaikilla hahmoilla on maagisia voimia. Lisää tietoa tietopaketti kategoriasta.
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Outoja tapahtumia...

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Tsuyoiga Utsukushi

Tsuyoiga Utsukushi


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.07.2014

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 4:23 am

~Heräsin, keskellä yötä. Ulkona satoi ja tuuli heikosti. Päätin lähteä pienelle kävelylle, jotta oppisin tuntemaan meidän reviirimme alueen. Lähdin kävelemään suuren tammen ohi, metsään. Yht'äkkiä nenääni tunkeutui voimakas haju, se tuli mereltä päin. "Ehkä se oli kuollut merieläin, tai mereltä huuhtoutuneita jätteitä." Ajattelin.
Kun saavuin rantaan silmäni suurenivat järkytyksestä, rantaan oli huuhtoutunut, kuollut hai. Se ei ollut nätti näky. Näytti kuin joku oisi puraissut sen mahan auki, sen kaikki elimet olivat maassa. Mutta kun menin lähemmäksi vettä, huomasin että koko rantaviiva oli täynnä kuolleita haita! Juurikun aioin oksentaa.~

Heräsin. Tunsin että hikoilin paljon, ja että tärisin heikosti. Mutta se oli vain pelkkä painajainen. Vai oliko?

Otsikko on aika kakka, mutta Very Happy Luna vois jatkaa.
Tästä tuli aikas pitkä, mutta innostuin kirjottaa  tongue 
Takaisin alkuun Siirry alas
Luna

Luna


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 24.07.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : Gwalz

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 4:32 am

Makoilin taas puussa tarkkaillen laumalaisiani. Aamu oli alkanut oikein hyvin ja oli oikein hyvä sää, ei liian kuuma eikä liian kylmä. olin hieman nälkäinenn joten ajattelin lähteä metsästämään jotain ruokaa. Hyppäsin puusta alas ja lähdin kävelemään kohti metsää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsuyoiga Utsukushi

Tsuyoiga Utsukushi


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.07.2014

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 4:41 am

Kun olin rauhoittunut halusin mennä katsomaan, olivatko ne hait oikeita vai oliko se oikeasti painajaista. Nuolin itseni puhtaaksi ja lähdin juoksemaan samaan suuntaan kuin Luna. Juoksin metsäpolkua pitkin rannalle. "Huoh." Huokaisin helpotuksesta. Rannalla ei ollut mitään, paitsi jotain roskaa, joka oli huuhtoutunut mereltä. Sää oli ihana, aurinko paistoi mutta ei ollut liian kuuma. Joten päätin mennä virvoittavalle uinnille. Uin lähellä rantaaa, jotta en huuhtoutuisi aaltojen mukana merelle. Huomasin pienen kallion vedessä, joten menin sinne ottamaan aurinkoa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Luna

Luna


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 24.07.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : Gwalz

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 4:52 am

Kuulin oksan rasatavan poikki. Lähdi hiipimään ääntä kohti. Siellä oli peura, se oli noin kymmenen metrin päässä minusta. Hiivin vielä hieman lähemmäs, lopulta olin tarpeeksi lähellä. Valmistauduin hyppäämään, vahingossa kuitenkin astuin jonkin risun päälle ja peura huomasi minut. Se lähti juoksemaan kohti rantaa ja nopeasti lähdin sen perään. Juoksin sen perässä rannale asti. Peura oli kuitenkin minua nopeampi ja pääsi karkuun. Murahdin itsekseni ja Istahdin hieman hengähtääkseni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsuyoiga Utsukushi

Tsuyoiga Utsukushi


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.07.2014

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 5:04 am

Tähyilin rantaan samalla kun olin ottamassa arskaa. Mutta näin kun yksi peura hyppelehti menemään, ja Lunan joka istui hiekalla katsomassa, kun se peura hyppeli pois. Minä en jaksanut olla siellä enää, joten öähdin uimaan Lunaa kohti. Mutta silmänräpäyksessä joku veti minut vedenpinnan alle, koitin raapia sitä, mutta se ei päästänyt irti! "Luna! Apua!" En tuntenut kipua, mutta näin että vesi alkoi muuttua punaiseksi. Koitin taistella vastaan, mutta turhaan. Silloin pyörryin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Luna

Luna


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 24.07.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : Gwalz

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 5:30 am

Lähdin nopeasti juoksemaan Utsukushia kohti, hyppäsin mereen ja uin hänen luokseen. Otin häntä hännästä kiinni ja lähdin uimaan rantaa kohti, pian kuitenkin tunsin suunnatonta kipua oikeanpuoleisessa takajalassani. Pyriselin niin lujaa kun vain pystyin ja lopulta sain itseni irti. Uin niin nopeasti kuin vain jaksoin, mutta se jokin alkoi taas vetämään minua mukaansa, tönäisin Utsukushia lähemmäs rantaa jonka jälkeen minut vedettiin kauemmas , yritin räpiköidä irti mutta tulokseta. pian se alkoi vetämään minua pinnan alle ja sain nähdä mikä minun jalassani oli kiinni, se oli hai, se ei ollut kovinkaan iso mutta terävät hampaat se kyllä omasi. raapaisin sitä niin että se päästi hetkeksi irti jalastani, jolloin minä käännyin ja purin sitä, sen jälkeen hai lähti pakoon. Happeni oli loppumassa joten uin nopeasti pintaan, haukoin happea ja yritin pysyä pinnassa. oli vähällä ettei tajuni lähtenyt mutta pystyin kuitenkin pysymään hereillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsuyoiga Utsukushi

Tsuyoiga Utsukushi


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.07.2014

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 5:55 am

Yskin vettä, tajuntani alkoi palata. Koitin nousta, mutta huomasin reidessäni ison puru jäljen. Näin että Luna sinnitteli pinnalla. Näytti siltä että hän pyörtyisi kohta. Katsoin nopeasti ympärilleni, etsin jotain jolla voisin auttaa Lunaa. Silmääni osui vedessä kelluva tukki. Nousin ylös ja menin niin nopeasti sen tukin luo kun mahdolista. Työnsin sitä kun uin Lunan luo, huomasin että hän oli uppoamassa. Joten sukelsin ja hain hänet, kun pääsimme pinnalle autoin Lunan tukin päälle, ja odotin että hän tulisi tajuihinsa. Mutta näin horisontissa evän, tiesin että se oli hai. Aloin työntämään tukkia rantaan, ja samalla vilkuilin taakseni. Hai alkoi lähestyä, ehdin tönäisemään Lunan rantaan. Haita ei näkynyt enään, uin rantaan. Lösähdin Lunan vierelle, hänen oikea takajalkansa vuoti paljon verta. Löysin metsän laidasta isoja kukan lehtiä, sidoin ne Lunan jalkaan, ja tyrehdytin veren vuodon. Tein saman omaan jalkaani, alkoi hämärtää. Luna ei vielä herännyt mutta hengitti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Luna

Luna


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 24.07.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : Gwalz

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 6:08 am

Heräsin rannalta , Utsukushi oli vierelläni " m..mitä tapahtui?" kysyin tältä hieman tärisevällä äänellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsuyoiga Utsukushi

Tsuyoiga Utsukushi


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.07.2014

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 6:12 am

Luna heräsi "m..mitä tapahtui?".
"Kun sinä pelastit minut, sinä menetit tajuntasi ja upposit. Mutta minä nostin sinut pinnalle ja toin rantaan."selitin.
"Ja sidoin haavasi."lisäsin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Luna

Luna


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 24.07.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : Gwalz

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 6:17 am

Katsoin oikeaa takaassuani, se tosiaan oli sidottu. "kiitos" hymähdin hiljaa. Nousin hieman vaikeroiden pystyyn, tassuuni sattui yhä. "no...Lähdetäänkö muu lauman luo?" kysyin Utsukushilta. Minulla oli kylläkin kamala nälkä mutta saalistus taitaisi jäädä nyt vähäksi aikaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsuyoiga Utsukushi

Tsuyoiga Utsukushi


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.07.2014

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 6:26 am

"Mitäpä tuosta." Sanoin, ja hymyilin hieman. Nousimme ylös. "No...lähdetäänkö muun lauman luo?"Luna kysyi. "Juu, minä olen aivan puhki." Kävelin eteenpäin ja vilkaisin Lunaa miedolla hymyllä. "Hmm..riittävästi jännitystä tältä päivältä" ajattelin ääneen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Luna

Luna


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 24.07.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : Gwalz

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 6:28 am

Kävelin Utsukushi perässä lauman luo, "minä taidan mennä omaan pesääni lepäämään, hedo! " ilmoitin väsyneesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsuyoiga Utsukushi

Tsuyoiga Utsukushi


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.07.2014

Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 6:34 am

Luna meni omaan pesäänsä lepäämään, minäkin menin omaan pesäkolooni lepäämään "heido!" Otin mukavan asennon ja rentouduin. Vähänajan päästä nukahdin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Outoja tapahtumia... Empty
ViestiAihe: Vs: Outoja tapahtumia...   Outoja tapahtumia... Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Outoja tapahtumia...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Xlerda, World of Magic :: Pelialueet :: Roolipelit-
Siirry: