Xlerda, World of Magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Xlerda, World of Magic

Aktiivisia pelaajia kaipaava roolipeli kaikille fantasiasta pitäville! Pelissä plataan koira -ja kissaeläimillä sekä ihmisillä. Lähes kaikilla hahmoilla on maagisia voimia. Lisää tietoa tietopaketti kategoriasta.
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Peliseuraa Billielle?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Peliseuraa Billielle? Empty
ViestiAihe: Peliseuraa Billielle?   Peliseuraa Billielle? Icon_minitimeLa Elo 09, 2014 7:52 am

Heipä hei.. oisko joku halunnu pelailla Billien tai Esmen kanssa jonkun pelin?  confused  Pelaisin Billiellä mielelläni jotain. Jos seura kelpaa.  lol! 
Takaisin alkuun Siirry alas
Kheldar
Admin
Kheldar


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 24.07.2014
Paikkakunta : Ihmiset(Yhteisö)

Peliseuraa Billielle? Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuraa Billielle?   Peliseuraa Billielle? Icon_minitimeLa Elo 09, 2014 10:11 am

Meidän ylhäisyytemme haluaa pelata teidän kanssanne tässä että silleen juu mulla tuli typerä olo nyt ku tää on täälä että sillälailla juu tuota että tuota.......

XDD Lol....
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Peliseuraa Billielle? Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuraa Billielle?   Peliseuraa Billielle? Icon_minitimeLa Elo 09, 2014 10:20 am

Teidän ylhäisyytenne. Wow. Okei, tässä muutama aihe mitä voitais roolata:


Billie on käynyt baarissa -siinä hienommassa baarissa, joka on ravintolamainen- treffaamassa jota kuta, mutta tämä toinen ei saavukkaan. Kheldar liittyy Billien seuraan.


Kheldar on kännipäissään eksynyt lukiolle ja sekoaa siellä normaaliin tapaansa. Puhuu sekavia, vitsailee, törmäilee seiniin jne. Very Happy Billie saattaa miehen, miehen omalle kotiovelle.

Sinä päätät kumpi (tai keksit itse aiheen? Very Happy) ja voit aloittaakkin jos haluat? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kheldar
Admin
Kheldar


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 24.07.2014
Paikkakunta : Ihmiset(Yhteisö)

Peliseuraa Billielle? Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuraa Billielle?   Peliseuraa Billielle? Icon_minitimeLa Elo 09, 2014 10:28 am

Mutku mutku mulle kelpaa mikä waan! O-O Koska mä oon laiska ja kaikkee...

Jotenki houkuttelee toi hitsin hieno baari koska... No baari! XD
Mutta sitte hukuttelee myös se lukio hommeli jutska! O-O Koska juoppo Kheltsu harhailee lukiossa! Tosi Silkkimäistä(Nyt soi se joku laulu jossa lauletaan "Sä oot Silkkii mun sylissäni"....)! XD


En mä osaa päättää! D': ;-;
Takaisin alkuun Siirry alas
Billie Grindewald
Admin
Billie Grindewald


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 26.07.2014
Paikkakunta : Tampere

Peliseuraa Billielle? Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuraa Billielle?   Peliseuraa Billielle? Icon_minitimeLa Elo 09, 2014 10:32 am

Noh, me pelataan sitten lukio hommeli. Ja mä voin aloittaa. Ellet sitten itse halua? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Peliseuraa Billielle? Empty
ViestiAihe: Vs: Peliseuraa Billielle?   Peliseuraa Billielle? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Peliseuraa Billielle?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Xlerda, World of Magic :: Yleistä :: Pelien suunnittelu-
Siirry: