Xlerda, World of Magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Xlerda, World of Magic

Aktiivisia pelaajia kaipaava roolipeli kaikille fantasiasta pitäville! Pelissä plataan koira -ja kissaeläimillä sekä ihmisillä. Lähes kaikilla hahmoilla on maagisia voimia. Lisää tietoa tietopaketti kategoriasta.
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Seikkailua.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Tsuyoiga Utsukushi

Tsuyoiga Utsukushi


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.07.2014

Seikkailua.  Empty
ViestiAihe: Seikkailua.    Seikkailua.  Icon_minitimeSu Elo 24, 2014 6:59 am

Teki mieli kirjottaa joten! Mikä ettei!  tongue 

---

Syksy oli tulossa, tiesin sen viileistä tuulista ja kylmistä öistä. Puiden lehdet alkoivat muuttaa väriään, ulkona oli todella kaunista! Puissa oli punaisen ja keltaisen eri sävyjä. Lähes pilvetön taivas. Linnut alkoivat visertää, mutta jotkut lintulajit olivat jo lentäneet lämpimämpään ilmastoon.

Kävelin metsässä ja samalla ihailin puiden värejä. Syksy on lempi kuukauteni. Mietin kuinka lähellä talvi olisi! Tai sitä, milloinka ensilumi sataa maahan. Jostain syystä eksyin ajattelemaan sitä jalokiveä, jota monet ihmiset/ja eläimet ovat etsineet. Mutta huhu kertoo, että kukaan ei tiedä sen olinpaikasta..

Päätin mennä ylemmäs vuoristoon, jotta näkisin saaren tarkemmin. Kun kiipesin ylemmäs vuorelle, erotin puiden seasta ihmis asutiksia ja ison mustan muurin niiden ympärillä. Hymy levisi kasvoilleni, kun mietin sitä rauhaa joka vallitsi tällä saarella. Paitsi että Gwalz ei ole niin rauhallinen muin muut, mutta se ei minua haittaa. Tunsin kun iso tuulenvire tarttui turkkiini ja liehutteli sitä eestaas.

Halusin löytää muurin, jonka sisällä ihmiset elivät. Vaikkakin se olisi sääntöjen vastaista mennnä sisälle, halusin silti löytää sen. Jokin siinä veti minua puoleensa. Mietin minkälaista on olla ihminen...Mutta minua kuvotti se, että maailmassa on niin sairaita ihmisiä, jotka tappavat eläimiä vain niiden turkin vuoksi!

Kun saavuin muurille, huomasin kuinka korkea se oikeasti on! Kävelin muurin reunaa pitkin, nojaten siihen. Vähänajan päästä näin "suu aukon", mutta en tahtonut mennä liian lähelle. Koska ihmiset saattaisivat nähdä minut. Minua väsytti, sillä olinhan kävellyt kauan enkä ollut syönyt mitään. Etsin paikan josta ihmiset eivät huomaisi minua ja kävin makaamaan. Suljin silmäni hiljaa ja nukahdin melkein heti.

The end!!!!!!!  cheers   
Tästä tuli Tooosi pitkä tarina! :0  Luna tai joku vastaava saa jaksaa jos jaksaa tai haluu!! :DD
Kirjotus virheitä oli varmaan pari!  Razz   Bye.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsuyoiga Utsukushi

Tsuyoiga Utsukushi


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.07.2014

Seikkailua.  Empty
ViestiAihe: Vs: Seikkailua.    Seikkailua.  Icon_minitimeSu Elo 24, 2014 7:00 am

Siis jatkaa** Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Seikkailua.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Xlerda, World of Magic :: Pelialueet :: Roolipelit-
Siirry: