Lukeminen kuulosti kivalta hommalta. En minä aikonut kävellä puutarhaan, minä olin täällä parantumassa. En lenkkeilemässä ja seikkailemassa puutarhoissa.
"Mitä voisin lukea?" kysyn Relgiltä ja Relg nostaa katseensa.
"Raamattua?" hän sanoo ja hymyilee. Hän nousee ylös tuolilta ja lähtee pois keittiöstä. Hän palaa pian pienen kirjan kanssa ja muutaman ison kirjan kanssa.
"Siinä on raamattu ja sarjakuvia." hän kertoo ja räpyttelee silmiään.
"En osaa lukea tätä kieltä.." sanon vilkaistessani sitä raamattua. Se ei ollut ranskaa taikka englantia. Varmaan latinaa tai jotain.
"No, tässä on jotain.. batmaneja ja supermaneja. Ne ovat kai ihan ok. Itse en niitä ole lukenut..." hä selittää ja nyökkään.
"No kiitos. Ja törmäillään." sanon ja menen lukemaan sarjakuvia sängylle. Kun menen makaamaan sängylle kipu lakkaa nopeasti. Selkään ei satu ja haavoja ei kirvellyt. Otin yhden sarjakuvan käsiini ja aloin lukemaan sitä. Sarjakuvassa oli lepakkomies. En ihmetellyt miksei Relg lukenut näitä, näissä oli joku kissanainen. Nauroin ja jatkoin lukemista. Myöhemmin minulle selvisi että sarjan pääpahis oli pelle nimeltä Jokeri.
Polana kävi silloin tällöin luonani katsomassa vointiani. Illemmalla hän pyysi minua käymään suihkussa. Tämä suihku oli todella siisti, olisin halunnut jäädä sinne pidemmäksi aikaa mutta Polana valitti oven ulkopuolella että menetän liikaa verta. Niinpä puin kylpytakin päälleni ja Polana työnsi minua tuolissa jossa oli suuret renkaat. Ennen kuin olin mennyt suihkuun Polana oli selittänyt minulle että pyörätuoli ei ollut kidutustuoli niin kuin olin väittänyt. Olin oppinut paljon uutta Batmaneista ja Supermies lehdistä. Etenkin tuon kidutustuolin.
Polana antoi minulle kunnon vaatteet jotka puin päälleni. Puin myös Relgin takin ylleni. Hän laittoi minulle uudet siteet, jotta haavat eivät vuotaisi. Hän kyseli myös kaikkea. Mistä olin kotoisin? Kuka minä olin? Mitä minulle oli tapahtunut ja mitä minä tein metsässä. Kerroin että asuin metsissä, sillä sehän oli totta. En vain maininnut että olin oikeasti susi. Hän kysyi myös oliko minulla taikavoimia. Kerroin että minussa ei ollut mitään erikoista.
//Tämän voisi lopettaa tähän. Kiitos pelistä.
Olit tosi hyvää peliseuraa.